رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: دومین واحد تولید دستکش نایلکسی در استان کرمانشاه ظرفیت مناسبی را بر حجم تولید این محصول افزوده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: دومین واحد تولید دستکش نایلکسی در استان کرمانشاه ظرفیت مناسبی را بر حجم تولید این محصول افزوده است.

 دارابی در این بازدید ضمن تقدیر از تولیدکنندگانی که در شرایط حساس کنونی، با درک این اوضاع نسبت به تولید اقلام بهداشتی اقدام می‌کنند، گفت: این واحد با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار جفت دستکش نایلکسی در روز، ظرفیت مناسبی را بر حجم تولید این محصول در استان افزوده و هم‌اکنون میزان تولید دستکش‌های نایلکسی در استان به ۳۰۰ هزار  جفت در روز رسیده است.



 دارابی به‌منظور نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از واحد‌های تولیدی استان بازدید کرد و گفت:آگاهی و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مرحله دوم مبارزه با ویروس کرونا،برای پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا ضرورت دارد.

  او اشاره به آشنایی تیم‌های بهداشتی این واحد‌ها در راستای پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا  افزود: راهنمایی‌ها و تذکرات لازم به‌منظور ضرورت حتمی رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دست‌اندرکاران این واحدها، داده شد.

 

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.